" Na Dwoje Babka Grzeszyła"

Cześć,

nie wiem czy pamiętacie, jakiś czas temu miałam okazję rozmawiać z autorem komedii  Michałem Krawczykiem Michał Ty musisz napisać powieść - wywiad z Michałem Krawczykiem . Następnie przeczytałam książki, napisałam post "Kod ze zniżką. Przypadek? Nie sądzę.

Polecający dwie książki Michała.

Dziś wracam do Was niejako z Michałem Krawczykiem. Mówię niejako,bo dziś to ja opowiem Wam pokrótce o trzeciej już książce Michała.

Sam autor powie coś o babciach już niebawem.

Fot. archiwum własne
Wróciły dwie szalone babcie z powieści "Przypadek? Nie sądzę." Tym razem już sam widok książki kiedy otwierałam przesyłkę od autora ucieszył mnie niezmiernie. Czekałam na ten powrót, liczyłam na szaloną zabawę- nie zawiodłam się.

Bohaterki stworzone przez Michała to dwa przeciwieństwa. 

Marcela Kociokwik- wyzwolona kobieta "Tornado." Przekonana o swej zajebistości, wiecznie młoda miłośniczka różu, oraz płci przeciwnej. Pragnąca miłości, oraz sławy.
Dla miłości oraz sławy gotowa zrobić wiele- jak wiele przekonacie się sięgając po książkę.

Fatima Wierniewicz -głęboko wierząca, zwolenniczka medycyny naturalnej. Żarliwie modląca się, pragnąca w czystości odejść do domu ojca.
Pieczołowicie przygotowująca się do ostatniej podróży- jak wyglądały te przygotowania przekonacie się sięgając po książkę.


Foto: archiwum własne
Widzicie sami połączenie wydawać by się mogło niemożliwe. Receptą na dobrą komedię jest właśnie łączenie tego co niemożliwe. Michał uczynił to doskonale łącząc dwie kobiety o charakterach całkowicie odmiennych.  Doskonałe przerysowanie rzeczywistości, zostało "doprawione" przez autora sporą dozą pikanterii.

Dla mnie jest to komedia doskonała!!! Wy oceńcie to sami Gorąco Polecam!!! Gwarantując dobrą zabawę!!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk