Przytulajmy i bądź my przytulani- pewna rozmowa telefoniczna.

Dziś chciałabym zadać Wam kilka pytań. Pewnie zastanawiacie się czemu właśnie tak. Dlatego, że mnie już trochę znacie. Teraz ja chcę poznać Was.

Moi kochani jak okazujecie uczucia bliskim osobą?
Ja odpowiadając Wam na to pytanie, przyznam się do drobnej słabości. Bardzo lubię się przytulać i mimo mojego wieku nie protestuje, gdy ktoś otwiera przed mną swe ramiona. Pewnie pomyślicie, że w moim wiek to trochę obciachach. Ja jednak myślę inaczej. Przytulania to całkiem ludzka potrzeba i ludzki sposób okazywania sympatii. Uważam, że przytulenie należy się każdemu z nas nie zależnie od wieku.
Mnie samej gest przytulenia daje poczucie bezpieczeństwa. Poprawia humor w gorszy dzień jeśli taki miewam (a wiecie, że miewam). Dlaczego lubię się przytulać? Sama nie wiem przypuszczam, że dlatego iż ten prosty gest kojarzy mi się z moją mamą.

Moi kochani a Wam z czym kojarzy się gest przytulenia i co czujecie przytulając lub będąc przytulanymi?

Właśnie ja nie powiedziałam co czuje kiedy ja przytulam. Czuje wtedy wielką radość, że mogę się podzielić z drugą osobą gestem tak ciepłym i tak ludzki a jednocześnie tak osobisty i tak bardzo moim gestem.
Zapomniałam nadmienić, że choć ja bardzo lubię się przytulać. Uważam ten gest za bardzo osobisty. Jeśli kiedykolwiek kogokolwiek z Was przytuliłam. Oznacza to ni mniej ni więcej, że traktuje Was Wyjątkowo.
Kończąc proszę Was o to, abyście przytulali ludzi Wam bliskich a także sami się przytulali, jeśli tylko macie na to ochotę. Nie warto się zamykać czy też wstydzić tak pięknego a zarazem tak prostego gestu.
Oczywiście czekam na Wasze odpowiedzi dotyczące pytań zawartych w poście. Bardzo jestem ciekawa tych komentarzy.

Ps. Inspiracją do stworzenia tego tekstu była krótka rozmowa telefoniczna z pewną bardzo mi bliską
gwiazdunią K...
Gwiazdeczko Wielkie Dzięki za pomysł. Moje ramiona są dla Ciebie zawsze otwarte, mam nadzieje że już to Wiesz.

Komentarze

  1. Według mnie przytulanie, tak jak napisałaś, nie powinno być niczym wstydliwym.
    Wiele osób myśli, że jak się jest dorosłym to nie powinno się przytulać bo np. już nie wypada.
    Bardzo bym chciała, żeby ten gest był czymś naturalnym.
    Przytulając kogoś, możemy pokazać siebie z innej strony, np, że "pod widoczną skorupą" kryje się empatyczny człowiek. Jeśli ktoś pragnie się przytulić, warto zaspokoić jego potrzebę. Ktoś może poczuć, że nie jest sam.

    Jolu, napisałaś dzisiaj o bardzo ważnej rzeczy. Pamiętaj o tym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne słowa. Dziękuje. Wiem, że poruszyłam tym opowiadaniem istotną rzecz. Widzę, że mam podobną opinię na temat przytulania. Bardzo mnie to cieszy. Pozdrawiam i zachęcam do dalszego czytania i komentowania moich opowiadniań

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk