Marzenia i sny część III

 Dobry wieczór, na weekend zostawię Wam trzecie już marzenie senne.

Zastawie Wam linki do poprzednich sennych marzeń:
Marzenia i sny
Marzenia i sny część II

Tej nocy znów byłam dziennikarzem. Robiłam wywiad z moją "senną" sąsiadką. Małgorzatą Rozenek- Majdan.

Rysunek symboliczny
przygotowany przez
Karolinę Małogoską 
Karolinka Dziękuje


Kiedy tylko dowiedziałam się, że Pani Małgosia jest moją sąsiadką. Pomyślałam: "hmm czemu nie wykorzystać okazji..."

Zapytałam o wywiad Pani Małgosia się zgodziła. Postawiła jednak warunek, wywiad ma być dla telewizji  TVN. Początkowo pomyślałam, że to nie dla mnie. Jednak przemyślałam sprawę, stwierdziłam, że jeśli nie teraz to kiedy. Zgodziłam się, przygotowałam pytania, nagranie odbyło się kilka dni później.

Oczywiście nie pamiętam pytań, ani szczegółów owego nagrania. Pamiętam jakieś zarysy studnia.  

Jedyne co pamiętam to stres i trema przed nagraniem. Pamiętam jak bałam się, że pomylę kolejność pytań. Stresowała mnie obecność kamer, reflektorów. Stresowała mnie obecność ekipy.


Cały stres okazał się zupełnie nie potrzebny. Okazało się, że kamera mnie lubi i na prawdę mam do tego dryg. Całość materiału udało się nagrać za pierwszym razem.

Byłam bardzo z siebie zadowolona. Jakiś czas po nagraniu pamiętam, że oglądałam sama siebie na ekranie telewizora.

Budząc się mimo uśmiechu pomyślałam:

"Dobrze, że to tylko sen..."

Dlaczego?

Ja nienawidzę pracy przed kamerą. Okropnie mnie to stresuje. Kamera również mnie nie lubi. Nie lubię się oglądać w telewizji. Nie lubię się nagrywać, kiedy jest potrzeba robię to. Siebie samej nie oglądam lub oglądam przez palce dłoni. 

Być może dzieje się tak dlatego, że pierwsza praca z kamerą. Była dla mnie nie przyjemnym przeżyciem.

Nie tęsknie za kamerą. Cieszę się, że to był sen ten sen akurat może zostać tylko snem.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk