Kocha jak nigdy nikogo.

Pamiętacie post ,,,, Oczy pełne gwiazd.""? Dziś wracam do Was z duetem Doda and Smolasty. Wszystko za sprawą utworu ,, Nie żałuje."

Ja faktycznie nie żałuje,
Nie żałuje żadnej z naszych chwil.
Nie żałuje tych dobrych,
Nie żałuje tych złych.

Nie żałuje tych dobrych.
Czułam wtedy bardziej,
Nie żałuje tych złych.
Kochałam wtedy jak nikt,

Myślałam że to już koniec.
Myślałam że będę żałować,
Tyle krętych dróg.
On dalej trwa jak błękit nieba mi.

Nie było łatwo wiesz,
Światło zdawało się ginąć.
Czułam wtedy więcej niż chciałam,
Dziękuje za tą lekcje.

Wiem że nie chce wiele,
Wiem że kocham skromnie.
Wiem że jestem na zabój,
Wiem że nie jestem na chwile.

Nie cofam słów,
Był kimś naprawdę.
Serce dobrze wie,
Kocha jak nigdy nikogo.

 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk