Oczy pełne gwiazd

 Artyści tworzący muzykę zaskakują mnie ostatnio nierzeczywistymi duetami.  Okazuje się, że im bardziej niebanalny duet. Tym piękniejsza piosenka. Hit radiowy, posiadający tekst i historię. Zaśpiewany z dużą dozą emocji. Jest to miód na moje 💗.

***

Wydawało  mi  się  że  nie  potrafię  tańczyć  w parze.  Wydawało  mi się  że  nie mam prawa do tańca w parze.  Wydawało  mi się  że  nigdy nie poznam oczu, w których  zobaczę gwiazdy. Ujrzę  całe swoje  niebo.

Wydawało  mi się  że  nie poznam nikogo. Kto sprawi, że  cały  mój świat  zapłonie  ogniem.  Nie wierzyłam  w to że  spotkam kogoś  kto nada mi rytm.

Tymczasem

Spojrzałam  tylko raz  w te oczy. Ujrzałam  swoje szczęście.  Zobaczyłam  milom gwiazd i własne  niebo.

Wiedziałam że  nic już  nie będzie  takie samo.  Pragnęłam  by to słońce, które  zaświeciło wraz z nim. Nie zachodziło  już.  Chciałam by nie kończył się  nasz świat.  Poczułam, że ktoś  po raz  pierwszy  nadaje  mi rytm. Pragnęłam  by był dużej  niż  sekundę. Wiem  że  ten ogień, który  płonie we mnie już nie zgaśnie.

Dlatego choć  on czasem  strzela  mi w serce.

Wiem, że  nic  nie będzie takie samo, kiedy  zabraknie go . Wiem  że  przetrwa  wszystko,  podniosę się po raz  kolejny dla siebie dla  niego dla nas.

Dlaczego?

Wciąż  wierzę  w to że  nim zajdzie  słońce. Spojrzę  jeszcze  raz  w jego  oczy pełne  gwiazd.





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk