Trzy pytania. Kim Jestem?

 Zostawiam Wam link do Trzy pytania. Przyszłam na świat po to?

Dziś stawiam sobie pytanie: kim jestem?


Kim jestem?

Jestem człowiekiem, jestem kobietą. Nie definiuje mnie wózek, nie odbiera mi kobiecości.

Kim jestem?

Jestem blogerką, dziennikarką mniej lub bardziej profesjonalną. Kocham to co robię, czuje się spełniona.

Kim jestem?

Jestem przyjaciółką, dziękuje, że mogę nią być. Doceniam wszystkich tych, którzy nazywają mnie przyjaciółką.
Dziękuje, że jestem częścią waszego świata. Dziękuje, że to wy motywujecie mnie do życia, walki o zdrowie.


Kim jestem?

Jestem siostrą, ciocią. Jestem rodziną, dziękuje, że Waszą.

Kim jestem?

Jestem artystyczną duszą. Widzę i czuje więcej, doceniam barwy świata i kolory ludzi. Nie było by mnie bez bloga ( pisania.) Nie było by mnie bez teatru. Nie było by mnie bez artystów, którzy karmią moją artystyczną duszę.

Kim jestem?

Jestem słuchaczką. Lubię słuchać ludzi, poznając ich w ten sposób.

Kim jestem?

Jestem obserwatorem. Nie musisz mówić, czasem wystarczy mi spojrzenie, by znać Twoje troski. Czuć Twoją radość.

Kim jestem?

Jestem sobą, Jolą M... Tak po prostu.


Kim jestem?

Jestem kobietą chorującą na Mózgowe porażenie dziecięce. Nie mówię tego, po to by wywołać litość. Mówię to, bo taki jest fakt i tego nie zmienię. Mówię to na końcu, bo ja to akceptuje. Czasem o tym zapominam

A Ty kim jesteś?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,,Osiecka po męsku"- piękne wzruszające zjawisko muzyczne.