Bez gwiazdy nie ma jazdy

 Cześć, mam nadzieje, że czytaliście post " Co by było gdyby ptaki przestały śpiewać". 

foto: Facebook Artysty 

Nie pojawił się on tu bez powodu. Nie bez celowo wymieniłam w nim Jerzego Grzechnika. 

Jerzy w tym roku obchodzi 15 lecie swojej pracy w teatrze "Studio Buffo." Kilka dni temu odsłonił swoją gwiazdę w "Alej Gwiazd Studio Buffo."

Dziś ponownie powiem Jerzy Gratuluje, Jerzy dziękuję, że na Twojej drodze artystycznej znalazło się miejsce i dla mnie. Dziękuje, że mogę Cię wspierać. Sam mówisz, że nigdy nie będziesz myślał o sobie w kategoriach gwiazdy. 
Jest nas więcej ja o Tobie też nigdy tak nie pomyślę. Wiesz co poniektórzy z tej branży, mówią że gwiazdy są na niebie. Tu na Ziemi są ludzie i artyści.

foto Facebook Artysty
Ja zawsze będę widziała w Tobie Artystę i człowieka. 
Człowieka przede wszystkim. Nie mnie jednak w odróżnieniu od Ciebie samego. Ja tam cieszę się, że wmurowali Cię w ten beton. 😃 Nie wiem czy wiesz, ale mówi się, że bez gwiazdy nie ma jazdy. Gwiazda już jest więc, życzę Ci by była i jazda... 😀Z resztą no wiesz ze mną na poglądzie o nudzie nie ma mowy...😀 Chyba,
że odepniesz mi koła... 😀

Także tego chłopaku  o żadnej artystycznej emeryturze nie ma mowy. Ja zwyczajnie się nie zgadzam, nie pozwalam i już.😉  Poza tym no tak jakby nie masz wyjścia. Wiesz co się stanie jak przestaniesz śpiewać..😈

Życzę Ci kolejnych piętnastu i kolejnych i kolejnych. Tak Trzymaj, a w tym wszystkim nie zmieniaj się. Bądź dalej ciepłym, uśmiechniętym  pełnym dobra człowiekiem

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk