Dziś nie cofnę się przed niczym. Mam siłę by krzyczeć

 Dziś kolejna muzyczna perełka od Janka Traczyka. Piosenka autentyczna, piękna z mądrym przekazem. Przeczytajcie, posłuchajcie może i wy znajdziecie to o czym mowa powyżej.

Ja widzę siebie w tym utworze. Widzę siebie na dwóch płaszczyznach.

Pierwsza płaszczyzna to moja przeszłość

Jako nastolatka nie wierzyłam w siebie. Nie wierzyłam w to, że życie może być piękne. Nie wierzyłam w to, że z wózkiem da się żyć normalnie. Byłam zamknięta, byłam sama ze sobą. Trwałam w ciszy byłam się krzyczeć. Nie miałam na to siły. Beztroski w moim życiu było niewiele. Szybko dorosłam, miałam w sobie ogromny ból, żal. Płakałam w poduszkę wydawało mi się, że nikt mnie nie rozumie. Wydawało mi się, że nie czeka mnie nic dobrego. Dusiłam się, dusił mnie mój lęk, dusił mnie mój żal, dusił mnie mój ból.  Świat wydawał mi się obcy- nie mój. Lustro pokazywało smutne odbicie. Niby moje, ale tak bardzo mi obce.
Bezpiecznie czułam się w mojej ciszy. Trwałam w niej godzinami, dniami tygodniami, a nawet latami.

Ile minęło lat w tej ciszy nie wiem...

Wyciągnęła mnie jedna osoba. Młoda kobieta o bardzo podobnych przejściach do moich. Nagle pstryk i ktoś zagościł w mojej ciszy. Nie wiem do dziś jak to się stało, że ją wpuściłam do mojej ciszy.
Ona spełniając moje marzenie. Obudziła płomień, który tlił się we mnie. Płomień pasji, który sprawił, że zobaczyłam na niebie garść gwiazd świecących dla mnie. Odkryłam swój blask, zrozumiałam, że mam przed sobą całe życie. Szkoda go marnować na lęk, ból strach, żal. Zrozumiałam, że muszę wyjść z ciszy. Tylko wtedy życie zacznie nabierać kolorów. Tylko wtedy będę śnić piękne sny. Tylko wtedy będę miała siłe oddychać. Tylko wtedy będę miała siłę głośno krzyczeć. Tylko wtedy polubię samą siebie, a odbicie w lustrze przestanie być mi obce. Stanie się mną.

Dziś żyje pełnią życia, niczego nie żałuje. Świat w końcu jest mój. Ja smakuje beztroskę idę pasmem spełnionych życzeń. Dziś nie boje się życia. Dziś nie cofnę się przed niczym.

Piosenka "Możesz krzyczeć," przypomina mi jak wiele przeszłam. Przypomina mi kim byłam, kim już nie chce być.
Słuchając tej piosenki, czuje dumę. Kocham ją całą duszą, bo ma w sobie kawałek mnie...





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk