Niepoprawna Jola szuka Gentelmena

Dzień dobry,
opowiadaniem tym tymczasowo, definitywnie kończymy temat miłości.

Dziś zdaje sobie pytanie czy znajdę faceta tak nie dzisiejszego jak ja? Krótko mówiąc Jola szuka gentelmena. Jola marzy o gentelmenie.

Być może trochę naiwnie wierze, że znajdzie się ktoś kto będzie się o mnie starał. Marze o facecie, który będzie patrzył w moje oczy. Marze o tym, żeby być czyjmś świat. Marze o tym by być obdarowywana koszami róż. Marzę o tym by komuś chciało spełniać się moje sny.

Obiecuje nie obracać się w tył. Nie stroić min, nie strzelać fochów jak dama. Nie będę się bawić, nie będę grać w podchody. Proszę tylko o to byś był moim gentelmenem. Obiecuje kochać, nie zostawiać Cię w domysłach. Ty bądź tylko gentelmenem kochaj mnie. Ja obiecuje dać Ci szanse, bo wiem że będziesz jej wart.

Gentlemen to skarb!!! Tak bardzo ich brak!!!
Czy znajdę Cię w tłumie, bo to właśnie może Ty zechcesz być moim Gentelmenem?



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk