To nie miłość tylko przyjaźń


Dzień dobry w poniedziałek,



Wczoraj była miłość,
Miłość która jest jak gra.
Gra którą nie zawsze się wygrywa,
Gra którą niekiedy się przegrywa.

Wczoraj to wczoraj,
Wczoraj to przeszłość.
Na przeszłość nie mam wpływu,
Dziś jest dziś.

Dziś kiedy on zostawił mnie,
Siedzę wśród pustych ścian.
Pytając sama siebie,
"Po co była ta gra w którą graliśmy?"

"Siedzę teraz sama,"
 W szare myśli- wspomnienia zaplątana.
Zastanawiam się ile lat jego znam,
Tego dziś nie pamiętam.

Była zawsze gdy świat walił się na głowę...,
Pocieszałam ocierałam Jego łzy.
I tęskniłam i nadzieje miałam że,
Powiesz do mnie to co tak usłyszeć chcę.

Dziś kiedy wczoraj to przeszłość,
Teraz gdy z uczucia został tylko popiół.
Siedzę sama w szare myśli- wspomnienia zaplątana,
Powtarzając sobie że: to nie miłość tylko przyjaźń.

Zostawiam wam link do piosenki, która była moją inspiracją: https://www.youtube.com/watch?v=3uedlCyuT-8
Zostawię Wam również link do posta, którego to opowiadanie jest dalszą częścią. Wystarczy kliknąć w tytuł: Miłość jest jak gra. Nie zawsze się wygrywa...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk