Niesamowita moc pomagania- pomagać mogę ja możesz ty i ty

Hej Ludziki

Dziś jako, że za oknem już jesień. Chciałam Wam opowiedzieć o czymś co daje mi niesamowicie dużo energii. Zastanawiacie się teraz co to takiego. Nie jest to coś wyszukanego, kosztownego. Każdy z nas może dodać sobie energii w ten sposób.

Mowa o pomaganiu. Tak, tak pomaganie, to również jest pewna nie wielka składowa mojego optymizmu codziennego uśmiechu i podejścia do życia.

Uwielbiam to robić dlatego, że najczęściej nie wielkim wysiłkiem, drobnym gestem często bez nakładu pieniężnego. Gestem, słowem i zachowaniem mogę zrobić bardzo wiele. Ostatnio miałam okazję pomóc. Wyraz twarzy osoby, której pomagałam był tak niesamowity, na pewno zostanie on ze mną na długo. Ładując mnie pozytywnie nawet w dzień z takową pogodą jak ta dzisiejsza.

Kiedy byłam dzieckiem myślałam, że pomaganie ludziom, będzie dla mnie nieosiągalne. Ja sama wymagam pomocy dlatego w jaki sposób mogę pomagać.
Dziś gdy liczę sobie trochę więcej wiosen, wiem że niekiedy zdarza mi się komuś pomóc w sposób dla mnie nieświadomy.

Nieświadomy, bo oczywisty.
Kiedy drugi człowiek potrzebuje rozmowy, to po prostu rozmawiam. Dla mnie to żaden wysiłek a tej osobie często daje to poczucie ulgi. Momentem, który ładuje mnie pozytywnie jest po prostu zwykłe "dziękuje za pomoc". Wtedy mam świadomość, że jestem potrzeba i że po raz kolejny robię dobrą robotę.
Wasze wypowiedzi opinie i reakcję jakie odbieram na temat tego miejsca. Pokazują, że swoim opowiadaniami też wam pomagam. Cieszy mnie to bardzo, ponieważ dla mnie pisanie stanowi przyjemność, a Wam pomaga. Fajne jest, w tym to że pomaga w bardzo różnoraki sposób. Jedni dziękują za optymizm, energię do życia. Drodzy za to iż dzięki postom znajdują siłę do tego, aby się nie poddać. Jeszcze inni po prostu za relaks, po ciężkim dniu.
Wszystko daje mi energię, optymizm i po prostu siłe.

Kończąc dzisiejszy tekst pragnę Wam przypomnieć, iż słowo pomoc jest pojęciem umownym. Nie potrzebne są nam miliony, by pomagać.

https://www.youtube.com/watch?v=LiyjUmH8jE0

Zostawiam Wam link. Myślę że adekwatny do treści opowiadania

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk