KAŻDA MIŁOŚĆ JEST PIĘKNA, KAŻDA MA W SOBIE UŁAMEK SZCZĘŚCIA!!!

Witam w Niedziele.
Tak jak obiecałam w poprzednim poście dziś Wam wyjaśnię, jak to jest że wspomnienia, które jeszcze nie dawno bolały. Dziś wywołują uśmiech.

Tak jak pisałam wczoraj, po każdej miłości zostaje sentyment. Uczucie to pozwoliło mi nabrać dystansu, do tego co było. Dzięki temu z kolei "otworzyły mi się oczy" na pewien fakt. Każda miłość nawet ta pozornie nieszczęśliwa ma w sobie ułamek szczęścia. Dlatego, gdy w mej głowie wyświetlają się pewne obrazy uśmiecham się.

Uśmiecham się, bo wiem że byłam wtedy szczęśliwa. Nie mówię, że teraz jest inaczej.

Następnie, rodzi się pytanie, czy zatem istnieje coś takiego jak " nieszczęśliwa miłość?".

Moim zdaniem, a wniosek ten wysnułam po swoich doświadczeniach : NIE.

Każde uczucie w jakimś mniejszym lub większym stopniu, na dłuższą lub krótszą chwile daje szczęście.

Dlatego właśnie każdy człowiek powinien, choć raz w życiu kochać i być kochanym.

Powyższym wnioskiem, decyduje się zakończyć dzisiejszy post. Krótko, ale treściwie, bo tak waśnie moim zdaniem powinno się mówić, pisać o miłość.

Naprawdę na sam koniec, powiem coś co wielu z was może wydać się banalne:
KAŻDA MIŁOŚĆ JEST PIĘKNA, KAŻDA MA W SOBIE UŁAMEK SZCZĘŚCIA!!!

Ps. Żeby nie było Wam smutno, że dziś tak krótko zostawiam Wam odrobinę mojego sentymentu. Wybaczcie,że nie powiem Wam czemu akurat ten utwór. Moja słodka tajemnica. Przepraszam.
Miłego słuchania i miłej niedzieli.
https://www.youtube.com/watch?v=SKfYvqLt_vk&list=RDMMSKfYvqLt_vk&start_radio=1

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk