Życie jest Przyjacielem

 Wiecie, że nie tylko przeprowadzam wywiady. Ja również je oglądam, celem podszkolenia się, ciekawości wyłapania różnych ciekawostek o danej osobie. Czy też wyłapania ciekawych pytań.

Tak właśnie było ostatnim razem. Wyłapałam ciekawe pytania, nim zadam je komukolwiek. Rozwinę je tu dla Was.


,, ŻYCIE JEST?"

Życie jest dla mnie darem, należy je szanować. Życie bywa niewiadomą, potrafi być niesprawiedliwe. Potrafi cudownie zaskoczyć.

Mogę i chce powiedzieć, że moje życie choć nieidealne. Jest moje ja czuje, że żyje. Czuje że żyje wtedy kiedy jestem szczęśliwa. Czuje, że żyje kiedy jestem nieszczęśliwa. Żyje będąc zła, żyje uśmiechając się.

Moje życie dla mnie jest cudem. Powiesz jak to? 

Jest cudem, bo mogło mnie tu nie być. Urodziłam się za wcześnie. Walczyłam o życie, wygrałam te walkę.

Taki mój mały cud.

Lubię swoje życie, ba zaprzyjaźniłam się z nim. Biorę to co mi daje. Odlazłam się w tym życiu. Tak mogę powiedzieć, że moje życie to mój przyjaciel. 

Jak z każdym przyjacielem, przeżywam gorszę i lepsze chwilę. Kłócimy się, czasem też gniewamy na siebie.


Częściej jednak wspólnie się cieszymy. Wspólnie spełniamy marzenia.

Życie jest kompromisem, bywa uporem, bywa walką na argumenty za i przeciw. Walką którą toczę ze sobą. Ważne by się nie poddawać.

Życie przecież jest jedno. Nie da się go powtórzyć. Nie da się go cofnąć. Trzeba a nawet należy żyć.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk