Underground

 Noc to dla mnie  underground. 

Wtedy  chce Ciebie  jeszcze  bardziej,

Wiem że  nigdy cię  nie znajdę.

Nie powiem że  kocham,


Noc to dla mnie underground.

Nie rozpamiętuje  ile już straciłam,

Nie rwę włosów  z głowy .

Nie powiem że  kocham,


Noc to dla mnie underground.

Nasza taktyka to żart,

Trwa wojna ciał .

Nie powiem że kocham.


Noc to dla mnie underground,

Tyle razy koiłam  cierpienie.

Tyle razy roniłam łzy,

Nie powiem że kocham.


Noc to dla mnie underground, 

Nie mówię że  tęsknię.

Nie mówię jak mi źle, 

Nie powiem  że  kocham .


Noc to dla  underground,

Wyrzucam  słowa co były  na pokaz,

Nie szukaj mnie.

Nie powiem  że  kocham,


Noc to dla mnie  underground,

Ty tak bardzo  niszczysz duszę  mi.

Wydobędę mój ostatni głos,

Nie powiem że  kocham 


Noc to dla mnie underground, 

Nie chce  Ciebie bardziej.

Nie szukam Ciebie już.

Nie powiem  że kocham ,


Noc to dla mnie underground, 

Znam swoje przeznaczenie.

Idę  przed siebie już bez Ciebie,

Nie powiem  że kocham, 


Noc to dla mnie underground, 

Nie bądź  jak narcyz.

Nie  bądź  tak pewny siebie,

Nie powiem że  kocham, 


Noc to dla mnie underground.

Nie wyślę  małego znaku,

Nie będziesz  niczym  wielki plan mi.

Nie  powiem  że  kocham,


Noc to dla mnie underground,

Odejdź  nim zejdzie  lawina zbędnych słów.

Pora na Nasz finał,

Nie powiem że  kocham.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk