Oczy Te

 Cześć, 
dziś przychodzę do was z piosenką. Artysta ten zachwycił mnie sobą i swoją muzyką stosunkowo niedawno.

Dawid Kwiatkowski  wydał  ostatnio płytę. Album nosi tytuł  ,,Pop Romantyk. "Artysta zapytał, który  utwór  trafia do nas odbiorców najmocniej.

Początkowo nie byłam wstanie jednoznacznie wskazać, który to utwór.

Dziś  spróbuję. ,, W twoich  oczach, ach."

Dlaczego?

Ja też  mam oczy ukochanej  osoby. Chciałabym by te oczy były mi lustrem jak najczęściej jest możliwe.

Chciałbym  bym, by były  mi przystankiem w te gorsze dni.  Portem bezpieczeństwa, podczas sztormu.

Chciałbym  by te jedyne dla mnie oczy były mi latem w jesienne dni.

Chciałabym  być  numer  jeden dla tych  właśnie  oczu.  Widzieć  w nich, miłość,  wierność , oddanie i porządnie.

Chciałabym  by oczy te były mi planem na całe  życie.

***

Dziś  jednak  w tych jedynych  dla mnie  oczach.  Nie widzę swego odbicia.  Oczy te są  dla mnie jak piękny  niespełniony  i nieskończony  sen.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk