Motyw Ukryty

 Mam do Ciebie  dwa pytania.  Czy podobnie  jak ja, lubisz  kryminały i literaturę  faktu?

Tak.

Książka  ta jest dla Ciebie.

Zastanawiasz  się  jak można  połączyć  literaturę faktu i kryminał?

Można  to zrobić  świetnie.  Kiedy  tylko do współpracy  weźmie  się  duet  taki jak Katarzyna  Bonda i Bogdan Lach. Ona pisarka kryminałów, on profiler.


Połączyli siły tworząc  tytuł,, Motyw ukryty." Ukazujący prawdziwe  zbrodnie. Wyjaśniając  tajniki  pracy  profiler.

Książka z tych paskudnie  pięknych.

Paskudna, bo zbrodnię opisane realistycznie. Skóra  cierpnie, zęby  bolą. Nie chcę  się wierzyć  w to, że to działo  się  na prawdę. Nie chcę  widzieć, że człowiek dla człowieka  może  być  takim potworem. Nie chcę  się  wierzyć, że  ludzkie życie  może  być  wartę  pięć  złoty.

Piękna bo ciekawa, wciągająca  czytelnika. Mi osobiście  nie przeszkadzała  znikoma  ilość dialogów.

Chciało  się  odkryć  tą kolejną  zbrodnię. Wręcz  nie mogłam i nie chciałam się  oderwać.

Żałuję  tylko jednego, czego?

Tego, że  to już  za mną. Pięć  dni  lektury  zleciało nie wiem  kiedy.

Zatem  jeśli ty masz kilka  wolnych  dni. Nie wiesz  co  z nim  zrobić. Poczytaj  książkę, nie będziesz  się  nudzić.

Lojalnie ostrzegam  szybko się  nie  odezwiesz. Nie jest to pozycja  dla ludzi o słabych  nerwach.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk