Zainspirowała mnie reklama cz.I

 ,, Czasem to wewnętrzna pasja, która rośnie wraz z Tobą."

Nie uwierzycie te słowa usłyszałam w jednej z reklam. Rozwinę je tu, ponieważ są one odzwierciedleniem moich pasji.

Moje pasje były ze mną odkąd pamiętam. Rosły ze mną i dojrzewały we mnie. 


Pisanie ja jak już wspominałam. Było ze mną już w czasach szkolnych. Pisząc wypracowania szkolne przenosiłam się w inny świat. Powołując do życia bohaterów lektur, które akurat czytałam. Żyłam ich światem, cieszyło mnie to bardzo.

Dojrzało to we mnie tyle, że dziś piszę dla Was, dzieląc się moim emocjami.  

Teraz jako dorosły człowiek jeszcze bardziej cieszę  pisanie. Daje mi ono poczucie wolności, samorealizacji. Znacząco podnosząc moją wartość, czuje się dobrze z tym co dla Was tworzę. Nigdy nie robię tego na siłę, zawsze z dużą przyjemnością.

Wiem, że pisanie nigdy nie pozwoli mi zatrzymać się w miejscu. Pisanie tak jak natura nie lubi próżni.

Każdorazowo będę odkrywać siebie na nowo, poznawać inny fragment swojej duszy.

Nie mam pojęcia dokąd dojdę rozwijając swoją pasje. Nie mniej jednak jestem ciekawa tego rozwoju i bardzo go chce.

Ciąg dalszy nastąpi

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk