Ślad

Nie zapomnę ich.
Nie potrafię zapomnieć,
Ty zostawiłeś we mnie ślad.
Proszę pomóż mi nie zapomnieć,

Nie umiem bez Ciebie,
Wszystko we mnie mówi o Tobie.
Zostawiłeś we mnie ślad,
Proszę pomóż mi nie zapomnieć,

Noc pusta późna czarna i wroga,
Ja wracam do wspomnień.
Ty zostawiłeś we mnie ślad,
Proszę pomóż mi nie zapomnieć.

Nagły brak Twoich słów,
Nagły brak gestów.
Ty zostawiłeś we mnie ślad,
Proszę pomóż mi nie zapomnieć.

Każda chwila kiedy byłeś,
Miała trwać wiecznie,
Ty zostawiłeś we mnie ślad,
Proszę pomóc mi nie zapomnieć.

Mogłeś tu być,
Mogłeś trwać.
Ty zostawiłeś we mnie ślad,
Proszę pomóc mi nie zapomnieć.

Mogłeś tu być,
Chce oszukać czas.
Ty zostawiłeś we mnie ślad,
Proszę pomóc mi nie zapomnieć.

Mogłeś tu być,
Oddałabym wszystko byś był tu.
Ty zostawiłeś we mnie ślad,
Proszę pomóc mi nie zapomnieć.

Mogłeś tu być,
Nie musisz się bać.
Ty zostawiłeś we mnie ślad,
Proszę pomóc mi nie zapomnieć.

Mogłeś tu być,
Zobacz nie jesteś sam,
Ty zostawiłeś we mnie ślad,
Proszę pomóc mi nie zapomnieć.

Mogłeś tu być,
Bez Ciebie trudno zasnąć.
Ty zostawiłeś we mnie ślad,
Proszę pomóc mi nie zapomnieć.

 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk