Żyje i łapię szczęście tu i teraz

Cześć, dziś mam dla Ciebie małą radę. Czy ją wykorzystasz, zależy tylko od Ciebie.

 ,, Szczęście trzeba łapać tu i teraz... Życia nie można odkładać na później."

Brzmi to jak frazes nie mniej jedna jest czysta prawda. 

Ja nigdy się nie zastanawiam, nie rozważam, nie rozkładam na czynniki pierwsze. Kiedy tylko czuje, że mam okazję by być szczęśliwą , idę w to.

Dlaczego?

Zbyt dużo życia przeleciało mi przez palce. Nie mówię, że zmarnowałam ten czas. Był mi on potrzebny. Musiałam nauczyć się sama siebie, zaakceptować swój stan. Polubić samą siebie, zrozumieć że na to co było i co będzie nie mam wpływu. Mogę za to kierować swoją teraźniejszością.

Dlatego teraz, gdy los daje mi kogoś lub coś. Prowadząc mnie do szczęścia, po prostu to biorę.

Nie zastanawiam się ile wysiłku będę musiała włożyć w owe szczęście. Tak, tak ja daje sto procent z siebie. Idąc po swoje szczęście.

Nikt i nic nie zadziało się w moim życiu samo.

Dziś jestem tego świadoma, dlatego żyje. Dlatego to ja mam, kontrole nad własnym życiem. Nie odkładam go na później, nie pozwalam by ktokolwiek decydował za mnie.

Reasumując, pamiętaj masz jedno życie. Dzieje się ono tu i teraz. Nie poczeka na Ciebie, nie cofniesz go. Nic też nie przyspieszysz, nie rób niczego na siłę. ŻYJ..

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk