Cień

 Za nim Cię poznam.

Choć  znam Cię długie lata,
Wiem że  nie  znam Cię  wcale.
Wiem że  znam tylko Twój cień,
Wiem że  Cię kocham.

Za nim Cię  poznam.

Chcę  byś  polubił  mój  dzień,
Poznał  mój  cień.
By pokochać  mnie,
Tak jak ja pokochałam  Cię.

Za nim  Cię  poznam .

By w życiu  mieć  fart,
By pić  wino do dna.
By lubić  twój dzień.
By różny  mieć  sen,

Za nim Cię poznam.

Nie szkoda  mi łez,
Krótki mam lont.
Tęsknię  że  hej,
Tylko Ty dajesz spokój  mi.

Za nim Cię poznam.

Niech zachód i wschód,
Widzę  w oczach  Tych.
Niech  gitara gra  tu po nocach,
Niech  zabraknie  cichych  dni .

Za nim Cię  poznam.

Niech ostatnia prosta.
Sprawi bym przestała widzieć cień,
Poznała w końcu Cię.
Życie  podziela swe,

Za nim Cię poznam...





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk