Autentyczni Dziennikarze

 Ja dziś znów  telewizyjnie.  Tym razem  chce Wam polecić  program  bliski mojemu  dziennikarskiemu sercu.

Dlaczego ?

Dwa odcinki,  dwa autentyczne wywiady.

Rozmowy  prowadzone  przez  dziennikarzy w spektrum autyzmu.
Przyznam szczerze wciągnęło  mnie  to bez reszty. Oglądałam  program  z olbrzymią  ciekawością, nie potrafiąc się  od  niego  oderwać .
Pytania  zaskakiwały, bawiły, wzruszały. Bywały  oczywiste  i nieoczywiste.  Były  proste i  te bardziej  skomplikowane.

Rozmówcy  Robert  Makłowicz  i Natalia  Kukulska.
Wykazywali dużą  ciekawość i otwartość.  Nie unikali odpowiedzi. Warto  zaznaczyć, że  ciężko  było  uniknąć  odpowiedzi.  Bowiem  dziennikarze  wykazywali się  dużą  nieustępliwością.

Ja bardzo  szybko  zapomniałam  o tym, że  towarzyszy  im spektrum.

Niekiedy  widziałam w nich więcej  odwagi,  otwartości, taktu niż  posiadam  ja osobiście.
Patrzyłam  pełna podziwu  na to z jaką  łatwością rozmawiają  z osobami  znanymi choćby  z małego  ekranu.
Wydawać  by się  mogło, że ja również  to potrafię.
Kiedy patrzyłam  na autentycznych  dziennikarzy. Wiedziałam  tylko ,że  ja mam  łatwiej .
Siedzę  sobie  przed własnym  komputerem w domu. Wysyłam pytania,  czekam na odpowiedzi.  Twarzą  w twarzy  byłoby  wiele turniej. Nie  mam pojęcia  czy wyszło  tak naturalnie jak wyszło  to Autentycznym Dziennikarzom.

Polecam  obejrzycie, naprawdę  warto. Nudzić się  nie będziecie.
Ja zostawię  Wam krótką  zajawkę.  Tak na zachętę. Całe  odcinki znajdziecie  na platformie  Player ,,Autentyczni."


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk