Tak mówi Coco Chanel

 ,, Piękno zaczyna się w chwili kiedy decydujemy się być sobą."

Coco Chanel

Muszę Wam powiedzieć, że nie stać, ani na kosmetyki, ani na ubrania tej marki. Nie mniej jednak, słowa trafiają do mnie w 100%.

Ja dziś czuje się sobą, lubię siebie, akceptuje siebie, doceniam samą siebie. Wiem ile potrafię, nad czym muszę pracować. Znam swoje zalety, lubię swoje wady. Nie zastanawiam się długo nad swoimi kompleksami. Nie wynajduje ich sobie na siłę.

Jakiś czas temu zdecydowałam się na bycie sobą. Tak na sto procent, odpuściłam nie patrzę na inne kobiety. Jak na te lepsze- lepsze bo np. sprawne. Przestałam zazdrościć szpilek, zastanawiać się jak ja bym w niech wyglądała.

Nie marzy mi się też biała sukienka. Każda z nas musi mieć sukienkę? Nie, to przecież takie sztampowe, jeśli ty o niej marzysz fajnie.

Ja szybciej widzę się w białym garniturze, jeśli już. Tak biały garnitur to zdecydowanie bardziej ja niż biała sukienka.

Czy będę wyglądała gorzej, niż ty w białej sukience?

Nie- będę wyglądała równie pięknie, dlaczego?

Będę po prostu sobą, taką jaką chce, jaką siebie kocham. Nie taką jaką chce otoczenie, tradycja i te różne farmazony.

Chce na przykładzie pokazać Tobie, że piękno zaczyna się wówczas kiedy stawiasz na siebie.

Pamiętaj o sobie, zawsze, wszędzie i we wszystkim.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk