Różnice nie mają znaczenia

 ,, Patrzmy na to co nas łączy, a przestaniemy widzieć różnicę."

foto wykonane po sztuce
,,Metro"

Możecie to traktować jak pusty slogan. Ja też w to nie wierzyłam, wydawało mi się, że zawsze będę osobą na wózku.

Czułam, że nie mam punktów stycznych z ,, resztą świata."

Życie pokazało mi, że jestem w błędzie.

Pokazało mi te punkty styczne. Zrozumiałam, że nie mogę patrzeć na świat po przez różnice.  Muszę patrzeć przez elementy łączące. Tylko tak zatrę różnice, różnice które pewnie były tylko w mojej głowie.

Jestem przecież takim samym człowiekiem. Nie gorszym, nie lepszym takim samym!


Moje spoiwo to pasja, teatr.


Kiedy myślę o tym, że wybiorę się na koncert, czy do teatru. Spotkam, artystę który kocha teatr muzykę tak samo jak ja. Emocjami podzielę się z ludźmi.

foto wykonane po koncercie


Właśnie ci ludzi, ludzie pozornie inni. Każdy ze swoją historią, poglądami, usposobieniem. Stają się mi podobni. Tak różni, a tak podobni.

Dzieje się magia, magia sztuki magia miejsca. Różnice przestają nas dzielić, łączy nas pasja.  Krótka niepozorna chwila. Dzięki, której rozumiemy, że więcej nas łączy niż dzieli. Choć w szarości dnia codziennego jest zupełnie inaczej.

Wówczas różnice nie mają znaczenia.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk