Nie Kłam Kochanie

 Dziś mam dla Was pytanie.:

Czy warto kłamać?

Moim zdaniem, nie  stanowcze nie. 

Budując jakąkolwiek relacje, starając się ją utrzymać. Stawiajcie na szczerość, bądźcie sobą.

Dla mnie jeszcze gorsze niż samo kłamstwo jest mówienie drugiej stronie. Tego co ona chce usłyszeć.

Nie róbcie tego.

Ja byłam takim czymś karmiona. Kiedy byłam potrzebna tej drugiej stronie. Słyszałam dokładnie to co chciałam.

,, jesteś ważna, zależy mi, poprawię się, postaram się."

Wierzyłam za każdym razem wierzyłam. Każdorazowo przekonywałam się, że było zupełnie odwrotnie.

Każdorazowo bolało, czemu bolało? Dlatego, że ja początkowo faktycznie widziałam tą zmianę. Oczyma wyobraźni widziałam.:

Teraz będzie inaczej, teraz to ja coś dostanę. Nie będę tylko dawać, nie będę się tylko starać, zabiegać. Teraz postara się druga strona, da coś od siebie. Da siebie samego.

Było jak zawsze dostawałam tylko rozczarowanie. Dlatego ostatnio zawalczyłam o siebie. Pokazałam, że ja też jestem w tej relacji. Moje potrzeby są równie ważne.

Nie mam pojęcia ja to się skończy. Teraz pora na decyzję tej drugiej strony.

***

Ps. Jak wiecie jestem na turnusie rehabilitacyjnym. Wiecie też, że posty pojawiać się będą weekendowo. Dlatego jeszcze dziś zostawię Wam rozkład jazdy do końca października. Kolejne posty pojawiać się będą:
(14,15 21,22 29,30,31 października)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk