Taka jestem, inna nie będę i nawet nie chce.

 Dziś zapraszam Was na muzyczny  oddech. Tym  razem  tlenu  dostarczył mi Marek  Kaliszuk i jego singiel ,,Inny nie będę " co prawda  nie  mogę  utożsamić  się  z nim tak na 100%.

Nie mniej  jednak  utwór  ten przypomniał  mi o ważnym aspekcie każdego  ludzkiego  istnienia.

Każdy  z nas ma swoje  różnicę.  Nikt z nas inny nie będzie.

Każdy  z nas jest na swój  wyjątkowy  sposób  kolorowy.  Nie należy  na siłę zmieniać  tych kolorów.

***

Ja swoje faktycznie  odkryłam  je w środowisku artystycznym.  Jest mi tam wyjątkowo  fajnie.  Nie oznacza  to jednak, że  nie mam słonych  oczu. Wszystko co się dzieje  w moim życiu  jest  tylko bleck, albo tylko  white. Owszem  często czuję, że mam powody do dumy.

Nie jest  to jednak  tak jak  zarzucają   to osoby mi  podobne.

Duma nie przychodzi  sama, szampan nie otwiera  się sam.

Ja daje z siebie  wszystko.

Faktycznie  bywam  jak melodia. Będąc  na koncertach, czasem kończę  akt, odwiedzając  teatr.

Tak właśnie  jestem  ja. Takie są moje kolory. Dziś  już nie muszę  niczego  grać. Nie muszę  też  wybierać. 

Dziś już nawet  nie tłumaczę  tego jak to się  dzieje, że  żyje tak aktywnie  będąc na wózku. Zazdrość  taka jest  cena mojej prywatnej wolności. Poznałam  ją  dobrze, wiem że  jej nie zmienię. Nauczyłam się  ją  ignorować.

Wiem, że inna nie będę  i nawet  nie chce. Jedni mnie kochają, taką  jaka jestem. Zaś  Ci drudzy  (zazdrośni.) Nie mają u mnie  szans.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk