Ktoś Taki jak Ty

 Wiecie że muzyka  ma dużo miejsca  w moim życiu.  Bywa  tak, że  zakochuję się  w piosence  po pierwszym  jej  odsłuchu. Nie zdarza  się  to często. Jednak  bardzo  cieszy  mnie to zjawisko.

Tym razem  chcę  swoim słowem, sercem i uchem. Pokazać  wam perełkę  od Dawida  Kwiatkowskiego. Utwór  pod tytułem: ,,Taki jak Ty."

***

Ostatnio  na skutek pewnych wydarzeń. Zatrzymał się  mój świat, zatrzymałam się  ja. Zatopiłam  w ciszy swoje  myśli, widziałam  ostatni  fiolet nieba.  Zastanawiam  się  jak to robią  inni ci co kochali  wściekle. Jak oni się  podnoszą. Skoro ja nie potrafiłam, paliło  mnie serce, bolał  każdy  mięsień.  Nie wiedziałam  co było gorsze  ból  fizyczny, czy psychiczny. Wydawało  mi się, że  zaraz  koniec. Zwątpiłam, dalej  wątpię  w istnienie  kogoś  takiego  jak  Ty.

Kogoś takiego jak ty kto sprawi, że  w dobrą  pójdę  stronę.
Kogoś  takiego  jak  ty kto będzie  obok.
Kogoś  takiego  jak ty kto zabierze cały  żal  i ból.
Kogoś  takiego  jak  ty kto  pozwoli  mi uwierzyć  że  to nie koniec.
Kogoś  takiego  jak  ty kto będzie miał  podobne  do mnie  dni.
Kogoś  takiego  jak ty kto sprawi że  tańczyć będę  znów
Kogoś  takiego  jak ty kto przypomni mi o tym co dobre w mnie jest
Kogoś  takiego jak ty kto pozwoli mi rozkwitnąć.

Dziś  jeszcze  nie wiem gdzie  jesteś.  Nie wiem jak wyglądasz. Nie wiem czy się  zajmujesz,  co lubisz. Jeszcze  wątpię  w to że  w ogóle  jesteś.
Bardzo chce uwierzyć  w to że  jesteś. Czekasz właśnie  na mnie.
Serce  podpowiada  mi że  zanim  przestanę  wątpić, zacznę  wierzyć.
Zjawi  się  niespodziewanie  Ktoś  taki  jak  ty.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk