Wasze emocje

 Kochani nie spodziewałam się, że moje ,, Trzy pytania..." Tak wspaniale obudzą wasze emocje. Dziękuje za tak świetny odbiór, duży odzew z Waszej strony.

Usłyszałam na przykład, że odpowiadam na pytania, na które niektórzy z Was szukają odpowiedzi. Dziś nie potrafią jednoznacznie na nie sobie odpowiedzieć.

Niejako dając odpowiedź strapionej duszy. Spokojnie szukaj dalej wierzę, że kiedyś odpowiedzi do Ciebie przyjdą.  Przyjdą bo znajdziesz spokój ducha. Polubisz siebie, poczuje się pewnie. Odzyskasz spokój ducha, dojrzejesz do zadania sobie tych właśnie pytań. Tak, aby Twoja dusza je zrozumiała. Znalazła na nie odpowiedź.

Usłyszałam, że jestem dobrym analitykiem i autokorektą.

Ja bym tego tak nie nazwała. Ja lubię przeglądać się w samej sobie. Lubię słuchać tego co moja dusza ma mi do powiedzenia. Często pozwalam mojej duszy, by nie jako mówiła za mnie. Robię to dlatego, że...

Mam artystyczną duszę

Również i to zostało zauważone. Tak jest nie będę z tym dyskutować. Posiadanie takowej duszy to zmora i skarb jednocześnie.

Zmora bo nigdy nie mam spokoju. Nie potrafię usiąść w miejscu. Nie potrafię cieszyć się sukcesami, cieszę się przez krótką chwilę. Cały czas chce więcej i więcej. 

Skarb dlatego, że taka dusza jak moja jest wymagają. Nie pozwala mi spocząć na laurach. Nigdy nie powiem o sobie, że jestem wystarczająco dobra.  Zawsze będę od siebie wymagać więcej i więcej. Uwielbiam ludzi, którzy wymagają od siebie. Potrafią jednocześnie wymagać od mnie.

Usłyszałam, że moje teksty mogą komuś pomóc.

W tym miejscu chyba nie trzeba większego komentarza.

Usłyszałam, że niektórzy z Was Cieszą się moją obecnością w Waszym życiu. 

Ja również cieszę się, że mogę być obecna w Waszym życiu. Tym co tworze, mogę dodawać kolorów Waszym dniom.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk