Marzenia i sny odcinek 11

 

zdjęcie symboliczne.


Cześć,

ja zaczynam kolejny tydzień zabiegów. Wam zostawiam pewien sen- mój sen.

Proponuję kawę  mrożoną, wygodny fotel.

Tym razem  zobaczyłam  siebie  w studio programu  " Dzień  dobry TVN."  Byłam w stu procentach  sobą, co oznacza  że towarzyszył  mi wózek. Pamiętam  elegancki ubiór, bodajże  garnitur. Był  też  makijaż  i nienagannie ułożone  włosy.

Większość  z Was pewnie pomyśli nic dziwnego. Gościni  w śniadaniowe, musi dobrze wyglądać.

Tyle że  nie wszystko się zgadza. Nie byłam gościem.  Ja byłam  tam w roli współprowadzącej. Wskazywał  na to scenariusz,  który trzymałam  na kolanach.  Wiem,  że nie miałam tremy. Nie przerażała  mnie myśl,  że  zaraz  ponownie wejdziemy na antenę.  Przeprowadzimy kolejną rozmowę.

Moja pewność  siebie  dowodziła temu, że nie robię  tego pierwszy  raz.

Współprowadzącą tego wydania śniadaniówki była Pani Ewa Drzyzga.

Szczerze  jeśli cały ten sen, działby się na jawie. Takiego  właśnie  wsparcia  u boku bym chciała.

Obudziłam  się  z  uśmiechem  na  Twarzy  więc chyba  podołałam zadaniu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,,Osiecka po męsku"- piękne wzruszające zjawisko muzyczne.