Kiedy rządzi mną emocja

Dziś zostawię Wam pewne twierdzenie:

 Na mnie działają  artyści, którzy działają  na moją emocję

Tak dokładnie  jest .


Uwielbiam  kiedy  słucham piosenki. Widzę na przykład wspomnienia. Obraz  które są  nie tylko  wspomnieniami na krótką chwilę  stają  się  teraźniejszością.

Mogę ponownie, czuć  zapach  danej osoby. Poczuć jej bliskość. Mogę  być  z nią, czuć  jej gesty, słyszę  słowa.

Mogę również,  przypomnieć  sobie swojej  szczęście.

Czasem  bywa  tak, że  przypominam sobie  jak ważna  dla mnie jest dana osoba.  Jak wyjątkowe  były te chwilę.


Kiedy  oglądam  spektakl, często  widzę  samą siebie.


Uświadamiam  sobie  jak daleką drogę  przeszłam  w życiu.  Jak dobrze  mi ze  sobą.  Jak  wiele w życiu  już  zdobyłam.  Zastanawiam się  jak wiele jeszcze  nie wiem o sobie  samej? Jak  wiele dróg  czeka mnie jeszcze w życiu? Czy dam  rade  je wszystkie  pokonać ?

Odpowiedzi nie znajduje, na nie przyjdzie  czas.

Dzieję  się  tak dlatego, iż artysta dotarł  do mojej duszy. Działa  na mnie i moje emocję.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,,Osiecka po męsku"- piękne wzruszające zjawisko muzyczne.