Najpiękniejsze ,, Tyle lat."

 Cześć,
na dobry wieczór zostawię Wam trochę pięknej muzyki (nie od mnie.) Kilka słów od mnie.

Zdarza się  tak, że  zarywam  pół nocy. Czekając  na premierę  utwór artysty, którego wspieram.

Tak było  w nocy z 15 na 16 czerwca. Punktualnie  o północy  w serwisach  strimingowych. Premierę  miał  utwór ,,Tyle lat" Marka Kaliszuka.

Uwielbiam  ballady Marka, każdorazowo  odnajduję  w nich jakiś  fragment  swojej historii.

Marku nie zawodzisz  moje  artystycznej duszy, wręcz  ją karmisz.  Przywołujesz, wyjątkowe i ważne  dla mnie wspomnienia. Dziękuję 😘

Marku, zdolny chłopaku czekam na wrzesień. Chce więcej Twojej pięknej duszy. Będę miała czego słuchać w sanatorium. 

Miłej  lektury.

***

Tyle  lat temu, wydarzyła  się  jedna chwila, która  zmieniła  całe moje  życie. Nie ma już  dawnej mnie, nie ma już  pustki czterech  ścian. Nie ma już samotnego serca mego. Jest za to cały świat, który  w tych najpiękniejszych  dla  mnie oczach  mam.

Pozornie  normalna  chwila, dla mnie magia. Dostałam jego jak ze  snu mego. Świat  odmienił się, poczułam w sercu płonący  żar
Więcej  nie chciałam  już  nic.
Wiedziałam, że  razem wszystko. Bez  siebie  nic nie.
Dalej  tylko chce  z nim...

Faktycznie  to co pozornie  powinno dzielić sprawiło że  uczucie trwałym  stało się.
Tyle lat i w euforii  i we łza. Wiadomo w życiu  nic  nie jest proste.

Cieszę się,  że  mimo tak wielu  lat cały  świat  nadal w jego oczach  mam .



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk