Kochać, być kochaną

 


Dziś zapraszam  na kolejny  muzyczny  oddech. Ułatwi to nam nowy utwór  Kamila  Bednarka. Piosenka  pod tytułem: "Czuć się kochanym."

Każdy  z nas jest inny, lecz pragnie czuć się kochanym. Faktycznie nie liczy się skąd  pochodzę. Nie liczą się  wartości.  Nie jest ważne  to jak dobrze  pracuje mi się  pod presją. Drugorzędne  znaczenie  ma fakt co dostałam od los, a co los mi zabrał. Jak bardzo konsekwentna lubię  być. Jaki mam na życie  plan.

Czy boję  się  powiedzieć  kocham ?

Tak, boję się.

Boję się  odrzucenia, boję się  osamotnienia w uczuciach. Boję się  że  moje  słowa  i uczucia diabli wezmą.

Nie wstydzę się łez, uwazam łzy za odwagę.

Bywam  marudą, ale moi prawdziwi przyjaciel wybaczają  mi. Oni swą  obecnością sprawiają, że  czuję się ważna, akceptowana .

Liczę  na to , że  los pozwoli kiedyś, bym czuła, że ktoś  mnie kocha.

Nie są  to  tylko i aż  przyjaciele. Jest to ktoś  kogo mogę i chce  nazwać  drugą połówką. Nie jabłka, czy  pomarańczy. Tylko moja własną.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk