Nie zabieraj tej miłości

 Dziś o moim ostatnim totalnym muzycznym odkryciu. Dawno tak nie miałam jak wtedy. Kiedy usłyszałam piosenkę ,, Zabierz tę miłość." Zastygłam bez ruchu, zostałam przeszyta na wskroś.
Tak to zdecydowanie jest piosenka, której słucham każdą komórką ciała. Tekst, który jest o czymś. Piękny muzyczny aranż, trafnie dobrani wokaliści. Teledysk, który jest spójny z tekstem.

Tyle słowem wstępu teraz do meritum.

***

Dawna Jola też kiedyś chciała, żeby ktoś zabrał miłość niespełnioną. Nie mogłam jej już znieść. Chciałam tylko, żeby ta miłość wylewająca się ze mnie. Została zamieniona w tą szczęśliwą spełnioną.

Tak było kiedyś. Jak jest teraz.
Teraz jest tak.

Dziś nie potrzebuje, by ktoś zabierał mi moją miłość. Dziś cieszę się że potrafię kochać. Uczucia nie wygasły. Nić, którą przyszyłam się do niego została umocniona dodatkowym szwem dojrzałość.
Dziś niczego nie poganiam, nie muszę nikogo wyprzedzać. Cieszę się, że uczucia nie zginęły. Mam nadzieje, że kiedyś będziemy szli razem ramię w ramię. Mam nadzieje, że to co zgubiłam sama. Odnajdziemy we dwójkę. Mam nadzieje, że kiedyś los pozwoli nie będę musiała zasypiać sama.

Mam nadzieje, że w przyszłości kiedy zamknę drzwi, siądę przy oknie. Ból ciała i duszy zamieni się w piękno jego dotyku. Poczuje splot i zapach jego skóry.
Mam nadzieje, że w naszej wspólnej ciszy będzie mi dane zatrzymać własnych myśli dźwięk. Pragnę zostać w tej pięknej wspólnej ciszy już na zawsze.

Proszę dotknij mnie...




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk