Nie wiem nic

 Dziś zostawię Wam piosenkę pt "Drań" Agnieszki Chylińskiej.
Zdarza mi się jej słuchać. Powyższą piosenką zostałam trafiona w sam środek.

Ja też kocham, mocno kocham. Nie wiem nic, wydaje mi się że nie wiem nic o sobie. Nie wiem nic o nim. Jedyne co wiem to, to że jest uczuciem
Mówili do mnie, że mam nie żądać dużo.
 Mówili, że on nie jest wart mojego zaangażowania.
Mówili, że złamie serce mi.
Nie boje się tego, nie straszny mi ból i rozczarowanie. Jedyne co wiem to, to że mocno kocham.

Kocham mocno kocham łatwo nie jest. Wiem, że on draniem nie jest. Nie chce mnie skrzywdzić.
Wiem, że gdy on jest obok mniej mnie boli moje życie. Nie zastanawiam się nad tym co już było. Złe wspomnienia, obrazy zdają się blednąć.
Przyszłość też nie ma znaczenia. Liczy się tylko tu i teraz chce utonąć w jego ramionach. Chce znów poczuć się bezpiecznie.

Chce zyskać uśmiech i wdzięk,
Chce znów znaleźć siebie w Tobie.
Chce kochać,
Nie wiedząc nic.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk