Urodziny Jana Kiepury- spektakl " Dla Ciebie śpiewałem."

foto: Asia Zalewska 

 Ostatnie przekonałam się, że życie bywa bardzo zaskakujące. Uwierzycie mi jak powiem, że brałam udział w urodzinach samego Jana Kiepury? Pewnie nie, proszę bardzo macie prawo sama sobie nie wierzyłam.

Jednak to prawda, byłam bawiłam się świetnie w doborowym towarzystwie. Wśród gości byli obecni przyjaciele Jana Hanka Ordonówna, Eugeniusz Bodo oraz wielka miłość Jana Martha Eggerth. 

Tych person chyba nie trzeba bardziej przedstawiać. 

Skoro urodziny z tak wyśmienitymi głosami. Nie mogło zabraknąć muzyki- wybitnej i pięknej muzyki. Towarzyszyły nam takie utwory jak np. " Miłość Ci wszystko wybaczy." "Umówiłem się z nią na dziewiątą." "Nino ach uśmiechnij się czy też" "Brunetki Blondynki."

Zabawa była wyśmienita. Dawno nie bawiłam się tak dobrze. Uśmiech nie znikał z mego lica przez cały wieczór. Choć nie powiem pojawiła się łezka wzruszenia. Móc śmieć się i wzruszać w tym towarzystwie. Tego nie da się opisać, to trzeba po prostu przeżyć.

Tak tak i ty możesz to przeżyć. Urodziny te bowiem odbywają się cyklicznie. Częściej niż raz w roku. Jubilat jak na swoje 120 lat, trzyma się genialnie. Nie wiem, czym się konserwuje, ale też bym chciała tak wyglądać świętując 120 urodziny. Jest na kim oczko zawiesić. Bosz a jak on patrzył na tą szczęściarę Marthę. Szczerze troszeczkę jej zazdrościłam, ale tylko troszeczkę.

Gdzie te niezwykłe urodziny mają miejsce?

Gorąco zapraszam do "Mazowieckiego Teatru Muzycznego." im Jana Kiepury. Wystarczy kupić bilet na przedstawienie tytułem " Dla Ciebie śpiewałem." Warto gwarantuje dobrą zabawę i świetny nastrój po opuszczeniu teatru.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk