We mnie miejsce miłość ma

 Hej mam dla Was trochę muzyki.

Ostatnio  oglądając jedną z polskich  komedii romantycznych. Usłyszałam piosenkę pt. " Na zawsze."

Momentalnie  ujrzałam  w niej swoje odbicie. 




Niejednokrotnie przez niego nie mogłam spać.

Choć tak bardzo  pragnęłam snu,

Sen w nim wdziałam jego twarz.

We mnie miejsce miłość ma,


Równie  mocno  pragnęłam  by on był tu.

Wiedziałam że  jedna  malutka chwila da mi więcej.

Więcej  niż  milion słów,

We mnie miejsce  miłość  ma.


Pragnęłam  tylko raz usłyszeć  jego szept.

Chciałam  by było  tak,

Jak miało być- na zawsze.

We mnie  miejsce  miłość  ma. 


Kolejna noc bez snu- tak pustu tu,

Czułam że  bez niego  świat  nie istnieje. 

To w nim istnieje to co na  zawsze  ma trwać,

We mnie  miejsce  miłość  ma. 


Bez Ciebie nie mogę istnieć już,

Nie pragnę snu.

Gdy Ciebie nie ma tu,

To w nim swe miejsce  moja miłość  ma


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk