To jest ten dzień- Mój dzień

 Dobry wieczór, aby wieczór był lżejszy zostawię Wam kolejną muzyczną inspirację. Jak widać nie długą, ale konkretną. Bardzo moją, a zatem bardzo emocjonalną. Dziś są to te dobre emocje, uśmiechu moi drodzy.

Ostatnio opowiadałam Wam o najpiękniejszym dniu w moim życiu. Dziś chce Wam opowiedzieć jak to jest kiedy czuje, że to jest mój dzień.

Czuje to kiedy jestem w Warszawie. Tam każdy dzień jest moim dniem. Dniem w którym budzi się nadzieja. Poranna kawa automatcznie smakuje lepiej. Dzieje się tak bo jestem otoczona ludźmi. Nie czuje się samotna. Dzięki nim wiem że tyle mogę i tyle chce.

Energia tego miasta sprawia, że chce się z domu wyjść. Przybywa mi wiary w samą siebie. Ubywa lat, zmartwień i trosk. Mam u swoich stóp oswoiony świat. Czasu nie liczę, bo wiem że ile by go nie było, będzie za mało. Nie ma czarnych scenariuszy i białych plam. 

Wiem, że wszystko co sobie założyłam musi udać się. Dzieje się tu i teraz i niech się dzieje. Jest to mój dzień- mój czas. Czuje, że jestem na szczycie, nie chce z niego schodzić. Jestem pewna, że życie pokochało mnie. Jest to miłość wzajemna. Dająca mi spełnienie, szczęście i powód do uśmiechu.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk