Wymyśliłam Je

 Cześć,

Foto: Asia Zalewska

Dawno dawno  temu za siedmioma  górami i siedmioma  szczytami. Byłam sobie ja  młoda kobieta. 

Kobieta, która dobrze  wie  co oznacza  samotność. Osobna noc, osobny  dzień.

Tak bardzo samotna ja wymyśliłam sobie w niebie  na parę  chwil  uczucie. Nauczyłam się  tego uczucia, po prostu  chcieć.
Oddałam  się  temu uczuciu cała. Wystarczy  jedna  niewielka chwila, by uczucie  to  wyszło z blasku  świec. Wyszło  z cienia  zakamarków  mojej duszy- nim na stanie  świt. 

Przybrało ludzką  posta- jego postać. By miało  właśnie  jego imię. 

Foto: Asia Zalewska



Powiedziałam sobie  niech  dzieję  się  co chce. Nie wierzyłam  ani przez  moment  w to co dzieję się. Choć  tak  bardzo  chciałam, by wszystko  to było  prawdą.  Przestało  być  snem i tym co sobie wymyśliłam. 

Dziś  wiem wymyśliłam Cię, pomyliłam się  tak przecież  bywa też.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk