Po prostu bądź

Cześć,

jako że wczoraj mówiłam o muzycznym oddechu. Dziś wezmę taki oddech, pokaże Wam piosenkę którą zaczęłam oddychać. Pozwalając by mówiła do mej duszy, słuchając jej tak by trafiła do mojej duszy. Pozwalając jej żyć w sobie. Pozwalając by opowiedziała kawałek mnie.

Oczywiście to jest mój i tylko mój oddech. Wasz może być zupełnie inny. Pamiętajcie o tym i pozwólcie sobie na to.

Piosenka " Po prostu bądź" zespołu "Maanam" zaczyna się od słów:

"Kto kocha naprawdę
Będzie kochać zawsze
Gniew zamieni w kochanie
A zdradę w niepamięć."

Ja kochałam na prawdę... Dziś chciałabym by ktoś pokochał tak mnie raz na zawsze. Dziś chciałabym by ktoś po prostu był. Każdego dnia unosił mnie wysoko. Rano jadł ze mną śniadanie, wieczorem kładł do łóżka. 

Nie oceniał mnie ani dobrze, ani źle. Nie chce go już szukać na końcu świata. Nie chce mieć wrażenia, że się z nim rozmijam. Chce by po prostu był.

W zuchwałej chwili pożądania nie chce nadawać mu imienia. Nie chce by był tylko snem, chce by był. Był tak po prostu. Każdego wspólnego dnia patrzył na mnie z miłością...



 Celowo zostawiam Wam cover tego utworu. Wykonanie to pozwoliło mi złapać "muzyczny oddech."

Komentarze

  1. Po tym tekście stwierdzam, że jesteś 200% duszą artysty... 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opowiadania.joli.blog25 listopada 2022 06:15

      No i tu mnie masz. Jest dokładnie tak jak mówisz. Jestem duszą artystyczną i bardzo mi z tym fajnie

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk