Najwspanialsze z miejsc

 Ostatnio  znów  wzięłam  głęboki  muzyczny  oddech.  Pozwolił  mi na to utwór w wykonaniu niesamowitego duetu.: Magdy Steczkowskiej i Kuby Molędy.

Piosenka pt ."Gdzieś jest."

Uświadomiła mi, że  ja  kiedyś  też szukałam tego lepszego świata. Bez problemów i  bez  wad. Poszukiwania nie przynosiły efektu, byłam  w nich sama. Nie miałam pojęcia  czego tak naprawdę chce  od życia. Wydawało mi się, że  nic nie potrafię.  Miałam  wrażenie, że nie będzie  lepiej. Czułam, że  być może  już  tylko gorzej. 

Potrzebowałam kogoś  drugiego jak tlenu. Potrzebowałam kogoś, kto jak cierpliwy widz  będzie  potrafił  wytłumaczyć mi jak  mam oswoić w  sobie strach.
Czułam, że  tracę samą  siebie.  Traciłam życie.  Wydawało  mi się że  już  nic nie mogę.

Wówczas  właśnie pojawili się  w moim życiu przyjaciele. Pomogli mi oswoić  lęk, odzyskać  siebie. Pomogli mi zrozumieć  że gorzej to nie znaczy źle. Odkryć  że  gorzej  to tylko próby czas.  Próby, która  jest w moim życiu po to bym zrozumiała  ile siły mam i czego od życia  chcę. Bym zrozumiała jak dużo  potrafię.
Przyjaciele  to oni zmotywowali mnie  Bym ruszyła  tyłem  i znalazła  to jedno dla mnie najwspanialsze z miejsc.

Powiecie  że  takie miejsce  nie istnieje.  Ja powiem poszukacie a znajdziecie.

Ja znalazłam jest nim teatr.

Tobie mogę powiedzieć poszukaj, może i ty znajdziesz swój lepszy świat



Komentarze

  1. Przyjaciele to wielki skarb, zwłaszcza w dzisiejszych czasach. Masz szczęście, że trafiłaś na fajnych ludzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opowiadania.joli.blog21 listopada 2022 12:28

      Wiem czuję to szczęście każdego dnia. Dziękuję

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk