Muzyczny oddech

 Dziś mam dla Was pewne słowa. Zdanie to dotyczy muzyka i trafiło do mojego serca jak tylko je usłyszałam.:


" Nie da się zatrzymać, powstrzymać muzyka. On muzyką oddycha."

Długo zastanawiałam się jak rozwinąć te słowa. Zgadzam się z nimi całkowicie są one szczerą prawdą.

Nie jednokrotnie widziałam jak ludzie, którymi się otaczam. Śpiewając oddychają muzyką, oddając jej duszę i każdy kawałek swojego ciała. Widziałam jak muzyczny oddech przepływa przez nich. Stają się muzyką a piosenka staje się na chwile " człowiekiem." Posiada duszę, zaczyna do nas widzów mówić po przez usta osoby śpiewające.

Dzieje się coś pięknego wszyscy zaczynam czuć muzykę, czuć emocję. Jest to tym bardziej piękne i wyjątkowe. Każdy słuchacz zaczyna słyszeć co "mówi" do niego dany utwór. Mowa ta nie ma jednego języka jest to wiele języków.

Języków jest tyle co dusz słuchających. Każdy z nas jeśli tylko potrafi słuchać duszą odnajdzie odpowiedni dla siebie język. Odnajdzie siebie w danej piosence.

Poczuje muzyczny oddech, pozwalając muzyce żyć dalej poza duszą muzyka z której wypłynęła na świat.

Magia prawda? Fajne jest to, że ta magia może zadziać się w każdym z nas...

CDN.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk