Życie jest piękne

 Dobry wieczór, by ten wieczór by ten wieczór by na prawdę dobry. Zostawię Wam coś muzycznego, coś optymistycznego, bo " Życie jest piękne."

Ja przekonałam się, że nie jest to posty slogan. Jak to zrobiłam?

Myślałam pozytywnie to z kolei spowodowuje, że idę przez życie z podniesioną głową. Zrozumiałam, że świat nie będzie się litował na de mną. Zrozumiałam, że to ja muszę złapać szczęście i wypełnić nim serce. Następnie szczęście wymieszałam z miłością. Miłością do pasji.

Dziś nie zastanawiam się co, by było gdyby było inaczej. Jest jak jest i tego nie zmienię. Dziś biegnę przez życie. Decydując kto towarzyszy mi w tym biegu i jaką siłę będą miały moje marzenia.

Nawet, jeśli teraz wydaje Ci się, że sprzedaje Ci pusty slogan. Myśl pozytywnie, bo nawet jeśli tak nie uważasz. Tylko Ty możesz sprawić by Twoje życie było piękne. Tylko ty zdecydujesz jaki będzie jego finał. Pamiętaj proszę, że życie się nie zatrzyma. Nie marnuj czasu na rozpamiętywanie przeszłości. Nie zastanawiaj się co by było gdyby. Jest tu i teraz, zaakceptuj to co już masz. Pomyśl jak wielką siłę mogą mieć Twoje marzenia. Biegnij i nie zatrzymuj się kiedy braknie Ci tchu. Łap szczęście to on pozwoli Ci odkryć piękno świata i Twojego życia.

Pamiętaj nikt inny za Ciebie tego nie zrobi.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk