We śnie

 Dzień dobry,
nowy miesiąc rozpoczniemy sobie lżejszymi tematami. Dziś balladowo i romantycznie, stanie się tak za sprawą utworu Andrzeja Piasecznego. Piosenka nosi tytuł "Proszę zapomnij się." Utwór niewiele starszy od mnie.

Czemu akurat ta piosenka? Odpowiedź jest banalnie prosta.

Ja po prostu czasem chce zapomnieć się.
Uciec od mojego nie idealnego świata,
pełnego głupot i błahostek.
Chce, by hałas tego świata nie dotkną nigdy mnie,

Uciekam wtedy do świata idealnego,
Lekkiego bez głupot i błahostek.
Uciekam w sen,
Nie chce budzić się.

Nie chce budzić się,
delikatnie śpiąc.
Mam nadzieje, że znajdę jego,
Tak bardzo mi drogiego.

Nie chce budzić się,
delikatnie śpiąc.
Wierze, że ujrzę tam ją,
Tak bardzo mi bliską.

Oni dla mnie są,
Czekają tam gdzieś głęboko,
W moim śnie,
Może to lepiej.

Proszę nie budź mnie...





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk