Niczego w życiu nie żałować! Tak właśnie będzie!

 Cześć pomyślałam sobie, że skoro tydzień zaczęliśmy moim muzycznym wspomnieniem. Pociągniemy temat muzyki.
Dziś mam dla Was kolejny wyjątkowy utwór z filmu " Ania." Utwór pod tym samym tytułem wykonuje Andrzej Piaseczny.

Lubie go po prostu dlatego, że ja też lece w słońce bo ono pociąga mnie. Cieszę się, że stało się tak jak się stało. Cieszę się, że odkryłam teatr, on pozwala mi spieszyć się kochać, z każdą sztuką od nowa. On powala mi więcej dotkać nawet tego co zniknie i tak. On daje mi siłę "krzyczeć i tańczyć."

Moi przyjaciele sprawiaj, że  niczego nigdy nie żałuje. Nie gasze światła w moim życiu.Dzięki nim nie chce mniej. Dzięki nim mam siłę by wzejść. Wiem, że zostanie po mnie coś dobrego.

Wiem że tak się miało stać, tak miało być. Dziś chce by tak zostało. Wiem, że mam siłę na to by tak właśnie zostało.

Właśnie będzie tak!  Tak właśnie ja widzę samą siebie. Tak czuje się dobrze sama ze sobą. Tak jestem szczęśliwa.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk