Mama- Anioł stróż

 Cześć,

Dziś muzycznie, są takie utwory które kocham całym sercem już po pierwszym odsłuchu. Wiem też, że koniecznie muszą zagościć na blogu. Rzadko bywa tak, że podczas pierwszego odsłuch lecę mi łzy.

Wszystko to zaistniało podczas pierwszego odsłuchu utworu "O nich o Tobie." Autorstwa Sylwii Grzeszczak.

Ja nie patrzę na morze, ja patrzę w niebo. Myślę o niej o kobiecie, której cała czas mi brak. Zastanawiając się kim lub czy stała się będąc tam? Tyle myśli ma w sobie. Odpływają i przypływają. Patrzę na niebo, szukam Ciebie tam. Niebo ono przyjmuje każdy mój żal, każdą moją radość. Przewietrzają mi głowę, pozwalając głęboko oddychać.

Myślę o ludziach, których Ty dałaś mi. Myślę o nich moich przyjaciołach. Dałaś mi ich, bo nie chciałaś bym była sama. Sama w świecie, smutku i żalu. Dałaś mi ich, bym nie stała się zgoszchniała.

Dałaś mi też pasje bym poczuła radość. By łzy zastąpił uśmiech, żal ustąpił miejsca radości i spełnieniu. Dałaś mi pasję, po to bym dalej żyła. Żyła i była szczęśliwa, po mimo Twojego braku.

Dałaś mi artystyczną duszę, po to by mój świat miał kolory. Kiedy Ciebie w nim już nie będzie. By nie królowała w nim czerń. Dałaś mi artystyczną duszę po to, bym oddychała głęboko. Potrafiła cieszyć się każdym dniem. Dałaś mi artystyczną duszę, po to bym znalazła przyjaciół.

Patrzę na niebo i już wiem. Wiem, że Ty mamo jesteś moim Aniołem Stróżem. Kocham Cię.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk