Rozmowy w temacie bloga i dziennikarstwa

 Cześć,

tak się złożyło, że udało mi się stworzyć dla Was dwa posty.  Obydwa te opowiadania dotyczą bloga, dziennikarstwa i wywiadów. 

Tak, tak zdradzę Wam trochę kuchni pracy nad blogiem i wywiadami.

Bardzo mnie to cieszy, bo pierwszy raz udało mi się połączyć dwie pasje pisanie i teatr. Bowiem jedno z opowiadań zainspirowane zostało. Jednym z moich ulubionych spektakli
(Asia nie mów o co chodzi😉)

Celowo nie powiem Wam, którym. Tak będzie ciekawiej, ogólnie na dziś starczy tego mówienia ( pisania.)

Jedyne co jeszcze powiem to, to że warto czekać.  Będzie dużo czytania i dużo ciekawostek.

Mam nadzieje, że rozbudziłam Waszą ciekawość. Dziś tak Was zostawię. Więcej już w kolejnym poście.

Nie powiem nawet kiedy, ów kolejny post, pozdrawiam

J...



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk