Dwadzieścia pięć lat to za mało

 Cześć,
jak już wiecie otacza mnie wielu Artystów. Każdy  z tych  Artystów wnosi swoje kolory do mojego życia.  Nie wyobrażam sobie  świata, bez tych wyjątkowych  i bardzo bliskich  mi barw i ludzi.

Dziś  wpis, który będzie  zupełną prywatą.


Kuba gratuluję  dwudziestu pięciu  lat pracy artystycznej. Ćwierć  wieku, kiedy  to zleciało. Dopiero przecież  śpiewałeś" Mogę Wszystko."
Ja siedziałam  oglądając  Cię w malutkim  czarno-białym telewizorku. Myśląc: "fajny chłopak, ciekawe co będzie  dalej?"

Gdyby  mi ktoś  powiedział, że  za kilkanaście  lat  będę  mogła zobaczyć  w jakiego fantastycznego  człowieka i genialnego  wokalistę, zmienił się  ten młody  chłopak.  Nie uwierzyłabym, jednak życie  plecie fajne i niespodziewane scenariusze.  

Cieszę się że  mogę  Cię  słuchać. Cieszę  się że  mogę Cię oglądać.  Jeśli o mnie  chodzi śpiewając  Queen.  Udowodniłeś że  możesz wszystko. Mi więcej  do szczęścia  nie  potrzeba. A nie skłamałam  potrzeba mi więcej . Potrzeba  mi autorskiej płyty  dorosłego  i dojrzałego Artysty. Jakim niewątpliwie teraz jesteś. Tego właśnie  Ci życzę z okazji  tego  jubileuszu. Ja czekam, czekam również  na nasz wspólny  materiał. 


Mając  nadzieję  że  nie będę  musiała  czekać  na to kolejnych  dwudziestu pięciu lat. 

Tak na koniec, po proszę  dbaj o ten swój niesamowity wokal. Chowaj go małym  palcu lewej stopy. Jest to skarb, a jak wszyscy  wiem dobry foniatra  już  nie  żyje. 😉

Śpiewaj do końca  świata  i jeden dzień  dużej. Dwadzieścia pięć lat  to zdecydowanie  za mało.  Jak na kogoś kto śpiewał  "Już  zawsze na zawsze." Nie sądzisz?

Nie zmieniaj się  proszę bądź  zawszę  tym ciepłym uśmiechniętym. Szanującym fana Kubą.

Ściskam  Cię Mocno i do zobaczenia  mam nadzieje że w październiku

Komentarze

  1. Za czasów " Mogę wszystko" przypadkiem spotkalam Kubę na basenie w CK. Dzielnie pływał 😉 to za dzieciaka było... Niewiele się zmienił. I charakter jak widzę też. Najlepszego dla Kuby i owocnej współpracy dla Ciebie Jolu 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opowiadania.joli.blog27 września 2022 14:06

      Dziękuję . Mam nadzieję że niebawem doczekamy się efektów współpracy. Kuba taj bardzo fajny człowiek życie na prawdę bywa przewrotne i potrafi zaskoczyć. Tak jak wsponiałam. Faktycznie Kubę czas chyba omija. Im starszy ty młodszy

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk