Uważajcie na "Szczęśliwy numerek. "

 Cześć, po raz kolejny przekonałam się, że tworzenie bloga to "żywa" sztuka. Miałam dla Was przygotowane co innego, przeczytacie co innego.

Pozwólcie, że zacznę od fotografii. Mam nadzieje, że dokładnie przeczytacie wiadomość zawartą na owym zdjęciu.


Taką znalazłam wiadomość w swoich prośbach na Instagramie. Szczerze mówiąc, żeby dotarła do mnie jej treść musiałam ją przeczytać kilkukrotnie.

Znowu, ktoś próbuje się ślizgać na cudzym nazwisku i popularności. Ja oczywiście nie odpisywałam na tą wiadomość. Zablokowałam panią/ pana, ktokolwiek to był. Konto zostało, również zgłoszone.

Szczerze mówiąc śmierdzi mi to oszustwem na kilometr.  Dlaczego tak sądzę?

Obserwuje dość dokładnie konto Mateusza. Oglądam jego relacje, dość regularnie.
Jak dotąd nazwisko rzekomej "pani menager." Nigdzie mi się nie rzuciła. Myślę, że nawet sam Mateusz nie wiedział o tym, że ma prywatną Panią Menager.😂

Loteria i szczęśliwy numerek, bosz jak to żenada...😂 Nie mniej jednak jestem pewna, że gdyby Mateusz był twarzą jakiegokolwiek konkursu, loterii. Poinformowałby obserwujących osobiście. Informacji takowej nie było.

Dlatego też właśnie sądzę, że ta cała loteria i szczęśliwy numerek. Jest jednym wielkim NIESZCZĘŚLIWYM NUMEREM- PRZEKRĘTEM. Zalecam ostrożność, jak sobie pomyślę ile osób się na to "złapało."

Uważajcie proszę

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk