Życie piękne jest

 Dziś druga dawka pozytywnej energii od Kamila Bednarka. Dobrego weekendu!

Ostatnio pisałam Wam, że patrzę na przyjaciół jak na słońce. Tak właśnie jest mało tego ja chce by moi przyjaciele- moje słońce świecili jak najmocniej. Przyjaźni nie kupi się za żadne pieniądze.

Dzięki przyjaciołom odkryłam swoją moc. Uwierzyłam, że jest dobrze, wzięłam głęboki oddech. Przetarłam oczy i  dostrzegłam piękno życia. Następnie otworzyłam oczy i urosłam zrozumiałam, że świat jest tylko tłem. Powiedziałam precz stereotypom, bo właśnie one ograniczały mnie.

Zrozumiałam, że mam przy sobie ludzi, którzy chcą mi pomóc wypłynąć na szerokie wody. Dlatego jak ogród pielęgnuje każdą chwilę spędzoną z nimi. Dzięki nim moje temperatura rośnie. Wiem czego chce, z nim nosi mnie. Wszystko tak jakby samo działo się. Właśnie im oddaje całą siebie.

Dla nich uśmiecham się szczerze. Mój uśmiech jest ponad całe zło tego świata. Żyje pełnią życia.

Oni wiedzą jak to jest ( z tym moim życiem.) Dlaczego dla mnie ważne są chwile jak te. Chwile spędzone z nimi. Dzięki nim zrozumiałam, że nie wszyscy są źli. Nie wszyscy widzą w mnie wózek.

Oni uwolnili mnie. Nie tylko spróbowałam, ale i uwierzyłam że jest dobrze tak jak jest. Dziś nie pamiętam łez. Piszę, mówię i śpiewam o tym że życie piękne jest. Czasu ucieka, ale nie przecieka mi przez palce. Nie czuje, że tracę


swoje życie. Czuje, że żyje- to jest naprawdę piękne.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk