"Tak Chce"

 Dziś muzycznie i bardzo pozytywnie.

Ostatnio bardzo bliski stał mi się utwór wykonywany Qczaja. " Tak chce."

Faktycznie czasem tak jest, że moja wiara śpi nie nosi mnie. Spada deszcz choć niebo bez chmur. Zwątpienie ogarnia mnie, wydaje mi się że otaczają mnie tylko ściany jestem w sytuacji bez wyjścia. Twardy dotąd grunt zapada się. Wydaje mi się, że tracę sny i marzenia, ale zawsze przecież jest jakieś ale..

Nawet gdyby coś nie wyszło, wszystko dać od siebie chce. Nawet więcej niż wszystko. Biegnę do jutra i chwytam dzień. Żadna łza nie będzie mi wodą na młyn. Świat, który był zostawiam za sobą.

Bowiem po co martwić się na przyszłość. Skoro na przyszłość nie mamy wpływu. Mamy za to wypływ na teraźniejszość. Mogę dać od siebie wszystko i chwytać dzień. Spróbować cieszyć się światem i życiem.

Pamiętam, że nawet gdy upadamy mamy siłę, by się podnieś. Biec w kierunku jutra. TAK CHCE!!!

Ps. Czy jest coś co Qczajowi nie wychodzi??



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk