Nigdy nie jest za późno na pasję

 Dzień dobry, dziś pewna piękna myśl.

" Nigdy nie jest za późno, żeby znaleźć pasję... Nie warto tracić życia na rzeczy, które nie dają radości."

Tak właśnie jest...

Ja swoją pasję znalazłam prawie pięć lat temu. Mogę powiedzieć, że były to piękne lata. Niczego nie żałuje, cieszy mnie każde wspomnienie związane z teatrem. Mogę powiedzieć, że wraz z pasją odnalazłam siebie. Poczułam szczęście, poczułam co to znaczy żyć. Pierwszy raz poczułam dumę z samej siebie. Pierwszy raz poczułam radość ze spełnionego marzenia. Zrozumiałam, że mogę spełniać marzenia. Poczułam własną siłę.

Pasja to faktycznie czysta radość, pasja to sens życia. Przynajmniej jak dla mnie.

Nie do końca, czuje by te lata bez pasji były stracone. Nie mniej jednak kiedy usiłuje je sobie przypomnieć. Widzę siebie smutną, nie pewną jutra. Nie pewną własnej siebie. Byłam nie śmiała bałam się  świata.

Bałam się że moje życie to pasmo nieszczęść. Bałam się, że nie zaznam szczęścia. Uśmiechałam się jednak dziś wiem, że nie był to szczery uśmiech. Uśmiechałam się, bo przecież trzeba, bo przecież tak wypada.

Szczerze uśmiechnęłam się od tych pięciu lat. Oglądając sztukę, słuchając koncertu. Pisząc bloga, planując kolejny wywiad, spotykając z przyjaciółmi. 

Szczerze uśmiecham się do przyjaciół. Dziękuję im za to, że po prostu są. Dziękując im za pomoc w realizowaniu wszystkiego co sobie wymyślę.

Dziś czuje po prostu szczęście, żyje odkrywając uroki życia. Dziś o żadnym swoim pomyśle nie myślę w kategoriach głupiego. Dziś się nie boje, dziś zawieram nowe znajomości, bez trudu.

Kiedyś bałam się ludzi, stresowało mnie wszystko co w jakikolwiek sposób było nowe. Dziś mam w sobie siłę, mam odwagę. Sama nie siebie nie patrzę w kategoriach gorszego człowieka- kobiety. Zaakceptował samą siebie, lubię samą siebie.

Kocham życie kocham pasję, która dała mi to co powyżej. Kocham to, że dziś czerpię z życia jak najwięcej

...

Tobie drogi czytelniku chce powiedzieć. Nie bój się szukać pasji. Nie trać życia na rzeczy, które nie dają szczęścia. Nie rozpamiętuj przyszłości. Poszukaj szczęścia w przyszłości. Twoja pasja może czekać na ciebie za rogiem.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk